die Onleihe24. Mount Everest

Seitenbereiche:

Mount Everest

Mount Everest

Spurensuche in eisigen Höhen

Yazar: Nielsen, Maja

Yıl: 2004

Dil: Deutsch

Süre: 51 min

Mevcut

4.6

İçerik:
1924 nimmt der Engländer Georg Mallory zum ersten Mal Anlauf, den höchsten Berg der Welt zu besteigen. Er verschwindet im Nebel und wird nie wieder gesehen. Was ist passiert? Hat er den Gipfel tatsächlich erreicht? Ist er abgestürzt- und wenn ja, wo? Wie aufregend die Spurensuche in den Höhen des Mount Everest war, erzählt der Geologe Jochen Hemmleb.

Yayın adı: Mount Everest

Yazar: Nielsen, Maja

Rejisör: Haase, Matthias Singer, Theresia

Yayınevi: Headroom

ISBN: 9783934887350

Anahtar kelime: Mount Everest, Besteigung, Leigh-Mallory, George Herbert

Kategori: Gençlik kütüphanesi, Seyahat, ülkeler ve kültürler Belirli alanlara ilişkin yayınlar ve el kitapları, Seyahat ve macera, Seyahatnameler ve macera gezileri

Dosya büyüklüğü: 35 MB

1 Nüsha
1 Mevcut
0 Rezervasyonlar

Ödünç alma süresi: 21 Gün

Toplam değerlendirme sayısı:
20
Ortalama değerlendirme notu: